کارگاه آمادگی برای مصاحبه دکتری

زمان برگزاری: یکشنبه‌ها ۱۸:۰۰ الی ۲۰:۳۰ (شروع از ۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) هزینه کلاس: ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان    ۱ میلیون و ۸۷۵ هزار تومان    ۲۵٪ تخفیف تا ۹ اردیبهشت

مدت: ۱۰ ساعت از طریق برنامه‌ی ادوبی کانکت بر روی کامپیوتر شخصی، لپ تاپ، موبایل و تبلت می‌توانید در کلاس در حال برگزاری شرکت بفرمایید. ویدیو این کلاس ضبط می‌شود و تنها روی یک سیستم و تحت سیستم عامل ویندوز، مک و یا اندروید به مدت یک سال امکان پخش دارد.

توضیحات

سرفصل‌های کارگاه:
۱- آشنایی با جلسه مصاحبه و جزییات امتیازدهی
۲- مروری بر کلیات و اصطلاحات پژوهش، آشنایی با مقالات، مجلات و پایگاه های علمی
۳- مروری بر روش تحقیق کمّی
۴- مروری بر روش تحقیق کیفی و آمیخته

مصاحبه دکتری یک فرایند تخصصی است که بخش زیادی از داوطلبین، شناخت کافی از آن ندارند. عدم شناخت درست از فرایند مصاحبه، باعث می‌شود که آمادگی خوبی برای آن نداشته باشید و استرس زیادی را تحمل کنید. تمرکز مصاحبه دکتری بر شناخت دانشجویانی است که در انجام کارهای پژوهشی قوی‌تر هستند و به همین دلیل، در این کارگاه روش تحقیق و پژوهش را بیشتر یاد خواهید گرفت.

برخلاف تصور اکثر داوطلبین کنکور دکتری، بلد بودن دروس تخصصی برای قبولی در مصاحبه دکتری کافی نیست و هدف مصاحبه سنجش اطلاعات شما در دروس تخصصی نخواهد بود. مصاحبه با هدف انتخاب کسانی است که علاوه بر دانش کافی در رشته مورد نظر (دروس تخصصی کنکور) توانایی انجام کارهای پژوهشی سنگین دکتری را داشته باشند.